סדנאות az'ma

סדנאות תוצאתיות:
אומרים שהלקוח הוא מלך.
אם זה נכון, הגיע הזמן להקשיב לו.
בעולם של תקשורת רב-ערוצית בו יש לכל לקוח אפשרות להתבטא בכל עניין, יש ללקוחות שלכם הרבה מה לומר לטובת שיפור ההיצע העסקי ומערכות היחסים איתם.
הסדנאות המוצעות יפרשו בפניכם את הדרכים בהם תוכלו לדאוג לכך שהלקוחות יספרו לכם בדיוק מה הם מוכנים לקנות, מה לא ואיך היה רצוי שתעזרו להם.
שיטות העבודה שיוצגו בסדנאות מבוססות על שימוש בכלים אימוניים, כלים טכנולוגיים לטובת סיקור וקבלת משוב מכמות גדולה של לקוחות ופוטנציאלים תוך יצירת תחושה של קשב אמיתי מצד הארגון.

מבנה המודל הסדנאי שלנו ב-az'ma:
הסדנאות מונחות בשילוב מנחים מומחים בתחומם. כלל המנחים מגיעים מעולם האימון, באופן השומר על אופי הסדנאות, והוא מתן כלים יישומיים לשיפור תוצאות וביצועים, ממקום של עוצמה, יכולת ומתוך ה- יש.

  • הסדנאות מתקיימות בקבוצות קטנות
  • הסדנאות שלבות הקניית ידע ויישום הידע
  • אימון לביצוע מצליח, וליווי ביצוע להצלחה.
  • הסדנאות יישומיות וחווייתיות.


שיטת העבודה:

  1. סדנאות המשלבות מודלים אקדמיים שיונחו באמצעות תרגול חווייתי.
  2. שילוב פן אימוני: היכרות עם דפוסי החשיבה מקדמים ומעכבים ומתן מענה בפגישות אישיות,
    הצבת מטרה אישית ודיווח על התקדמות בהשגתה במסגרת הקבוצה.
  3. פגישה אישית עם כל משתתף לאיתור דפוס החשיבה המעכב וטיפול בו.
  4. הגדרת ערכי הקבוצה
  5. הגדרת מטרה קבוצתית לתמיכה בשינוי, התקדמות והכנסת אתגר לעשייה.


אופן ההנחיה:
המפגשים יהיו בעלי אופי תיאורטי ומעשי-יישומי.
בין המפגשים יקבלו המשתתפים משימות לתרגול הנושא שנדון בקבוצה באותו מפגש.
שילוב סימולציות ותרגילים שמטרתם להציף כשלים וחסמים לטיפול במצבים בזמן אמת, תוך מתן כלים לפתרון קונפליקטים ובעיות מחד, ומאידך מתן כלים חדשים לשיפור מיומנויות אישיות ומכירתיות.
יונפק דוח סיכום ביניים.
בתום סדרת המפגשים יונפק דוח מקיף שישקף את המצב הנוכחי בהיבט הקבוצתי והאישי והמלצות.

  • סדנאות azma
  • חדש!
  • מוקדים
  • מנהלים
  • מנהלי צוותים
  • מכירות
  • שירות